نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران آراز پشتیبان

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

آراز پشتیبان برترین نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران(شمال،جنوب،شرق،غرب) و کرج و حومه با 6 ماه گارانتی و ضمانت اصالت کالا و تعمیر در منزل

 

آراز پشتیبان نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

ما در  این وبلاگ میخواهیم تا لیست تکمیل انواع کد خطا، تعمیر لباسشویی سامسونگ، دلیل ایجاد شدن ایراد و چگونگی رفع کردن آن را برایتان توضیح دهیم بنابراین تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید و همچنین به هنگام نیاز به تعمیر لباسشویی میتوانید از تعمیرکاران خبره ی ما در آراز پشتیبان تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از دستگاه ‌های خانگی با اهمیت، نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. این وسیله توانایی دارد تا به شکل سریع و کارآمد لباس ‌های ما را شستشو دهد و به ما کمک کند تا در مدت کمی لباس ‌هایی که به علت کثیف شدن یا استفاده بیش از اندازه، احتیاج به شستشو دارند را شستشو دهیم.

در نهایت، ماشین لباسشویی به عنوان یکی از دستگاه‌ های مهم و واجب در زندگی روزمره ما شمرده می‌شود. استفاده از این دستگاه نه تنها به کمتر شدن مدت زمان، هزینه و تلاش مرتبط با شستشوی دستی لباس ‌ها کمک می‌کند، بلکه به کمتر شدن خطر شیوع بیماری ‌های عفونی و بالا رفتن کیفیت شستشوی لباس ‌ها نیز کمک می‌کند. این هم در مورد

ماشین لباسشویی و هم در مورد باقی دستگاه های لوازم خانگی بکار می رود. در نهایت، به هنگام خرابی و احتیاج به تعمیر لوازم خانگی سامسونگ باید فورا اقدام کرده تا به بالا بردن عمر مفید دستگاه خود کمک کرده باشید

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

لیست تکمیل انواع خطا و تعمیر لباسشویی سامسونگ
در این بخش به چک کردن تمامی ارورها و کدهای خطا در ماشین لباسشویی سامسونگ در تمام مدل های موجود آن و پس از آن به چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل خود میپردازیم. با ما تا پایان همراه باشید!

کد های خطای  HC ، CE ، E8 ، HE2 ، HE1  ، H1 ، 4ED  ، HE ، 4C2  ماشین لباسشویی سامسونگ
این ارور ها در لباسشویی ‌های سامسونگ بیانگر خطای سیستم گرمایشی است و معمولا به علت ایراد در هیتر (سیستم گرمایشی) لباسشویی ایجاد می‌شود. به منظور برطرف کردن این ارور، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

در مرحله ی اول دکمه روشن / خاموش را فشرده و لباسشویی را خاموش کنید.
چک کنید که آیا قطعات و سیم‌ های هیتر کابلی لباسشویی به درستی وصل هستند و هیچ کدام از آن‌ ها شکسته یا خراب نیستند.

هنگامی که قطعات المنت سالم هستند، امکان دارد ایراد از ترمیستور باشد. ترمیستور یک قطعه کوچک است که مسئولیت کنترل دمای هیتر را بر عهده دارد. هنگامی که ترمیستور دچار ایراد شده باشد، امکان دارد موجب ایجاد ارور HC شود. به منظور اطمینان از سالم بودن ترمیستور ، می‌توانید آن را با یک مولتی‌ متر بررسی کنید.

 

کد های خطای  4E ، 4C ،E1 تعمیر لباسشویی سامسونگ
در لباسشویی ‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در ورودی آب به لباسشویی است. به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

چک کنید که آیا شیر آب باز است و آیا ورودی آب به لباسشویی قطع نشده است.
چک کنید که آیا فیلتر ورودی آب به خوبی تمیز شده است. هنگامی که فیلتر کثیف باشد، امکان دارد موجب نمایان شدن این ارور ها شود. به منظور پاک کردن فیلتر، آن را با یک پارچه تمیز و مرطوب تمیز کنید.

هنگامی که ایراد هنوز رفع نشده است، چک کنید که آیا خط لوله آب به وسیله ی چیزی بسته شده است، مثلاً هنگام نصب لباسشویی در مکان سرد، خط لوله آب امکان دارد یخ بزند.

هنگامی که خط لوله آب بسته نبوده و همینطور ارور های آورده شده ایجاد شده است، امکان دارد ایراد در سنسور ورودی آب ( هیدروستات ) باشد.

خطا های  E4 ، UE ، Ub تعمیر لباسشویی سامسونگ
اگر در زمان شستشوی لباس‌ ها در لباسشویی سامسونگ، با خطا های  E4 ، UE ، Ub برخورد کردید، این علامت نبود توازن لباس ‌ها یا بار گذاری بیش از حد لباس در داخل ماشین لباسشویی سامسونگ است.

به منظور برطرف کردن این ایراد، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
تراز کردن بار لباس: پیش از آغاز شستشو، اطمینان حاصل کنید که بار لباس شما زیاد از اندازه ی تعیین شده نباشد. اگر لازم است، برخی از لباس‌ها را بردارید و یا به اندازه درست لباس به درون لباسشویی اضافه کنید تا توازن برقرار شود.

انتخاب برنامه شستشوی مناسب: امکان دارد برنامه شستشوی انتخاب شده مناسب بار لباس شما نباشد. برای نمونه، برای بارهای بزرگ و سنگین، برنامه شستشوی درست باید انتخاب شود. در دستورالعمل لباسشویی سامسونگ می‌توانید برنامه درست برای بار لباس خود را پیدا کنید.

تعمیر یا تعویض قطعات: اگر ایراد همچنان ادامه دارد و خطاهای E4 ، UE ، Ub همچنان نشان داده می‌شوند، امکان دارد قطعات داخلی لباسشویی دچار ایراد شده باشد.

کد های خطای  E2 ، 5C ، SE ، 5E تعمیر لباسشویی سامسونگ
ارور های  E2 ، 5C ، SE ، 5E  در ماشین لباسشویی ‌های سامسونگ نشانه ی وجود ایراد در فرآیند تخلیه آب از لباسشویی می باشد.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید امور زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا لوله تخلیه آب به شکل صحیح وصل شده است و هیچ کدام از بخش ‌های آن دچار شکستگی یا خراب نیستند.

چک کنید که آیا لوله تخلیه آب به شکل صحیح متصل شده است و هیچ کدام از بخش ‌های آن بسته نیستند.
هنگامی که لوله تخلیه آب به شکل درست متصل شده و هیچ قسمتی از آن بسته نیست، امکان دارد ایراد از پمپ تخلیه آب باشد. هنگامی که پمپ تخلیه آب دچار خرابی شده باشد، امکان دارد موجب ایجاد ارور های E2 ، 5C ، SE ، 5E   شود.

به منظور بررسی پمپ تخلیه آب، درمرحله ی اول لباسشویی را خاموش کرده و پس از آن چک کنید که پمپ خالی کردن درون لباسشویی به درستی کار می‌کند. به منظور این کار، می‌توانید لوله تخلیه آب را از لباسشویی جدا کرده و پمپ را با یک مولتی ‌متر تست کنید. هنگامی که پمپ دارای ایراد است، باید آن را عوض کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

هنگامی که پمپ تخلیه آب سالم است، امکان دارد ایراد از سنسور تخلیه آب باشد.

خطا های  DE ، DE1 ، ED ، DC2 ، DC  ، DC1 ، DC3 تعمیر لباسشویی سامسونگ
کد های خطای  DE ، DE1 ، ED ، DC2 ، DC  ، DC1 ، DC3  در ماشین لباسشویی سامسونگ نشانه ی ایراد در درب لباسشویی هستند.

این ایرادات به طور معمول از عوامل زیر ایجاد می‌شوند:
بسته نشدن درب به طور کامل: یکی از علل این ایراد، بسته نشدن درب به طور درست است. در این شکل، اطمینان حاصل کنید که درب به درستی بسته شده است و هیچ کدام از لباس ‌ها به درب چسبیده نیست.

ایراد در قفل درب: چک کنید که قفل درب به شکل صحیح کار می ‌کند و هیچ قفل شکسته یا خراب نیست. هنگامی که قفل شکسته باشد، باید تعمیر یا تعویض شود.
وجود مانع در زمان بستن درب: هنگامی که درب لباسشویی سامسونگ شما با ایراد بسته نشدن برخورد کرده باشد، باید چک کنید که هیچ لباسی داخل درب گیر نکرده باشد و همچنین کثیفی در لباس ‌ها و داخل درب را پاک کنید.

ایراد در سنسور ( میکروسوئیچ ) درب: در بعضی از موارد، امکام دارد سنسور درب در ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار ایراد شده باشد. در این حالت، بهتر است سنسور را چک و تعمیر یا تعویض کرد.

به منظور برطرف کردن ایرادات درب ماشین لباسشویی سامسونگ، می‌توانید روش‌ های زیر را به کار ببرید:
بستن درب به طور کامل: اطمینان حاصل کنید که درب به شکل صحیح بسته شده است و هیچ بخش از لباس‌ ها به درب چسبیده نیست.

چک کردن قفل درب: قفل درب را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی کار می‌کند و هیچ قفل شکسته یا خراب نیست.

پاک کردن درب و لباسشویی: درب و لباسشویی را به خوبی پاک کرده و از هر نوع کثیفی، آلایش، و قطعات گیر که برای درب و لباس ‌ها تمیز شود.

چک کردن سنسور درب: سنسور درب را چک کنید و هر نوع خرابی را تعمیر یا تعویض کنید.

تعویض قطعات: در بعضی از موارد، تعویض قطعات امکان دارد به منظور برطرف کردن ایرادات درب لباسشویی سامسونگ مورد نیاز باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

کد خطای DDC تعمیر لباسشویی سامسونگ
کد خطای DDC در لباسشویی ‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در قسمت درب لباسشویی است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کار های زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا درب لباسشویی به درستی بسته شده است. به هنگام بسته نشدن درب به شکل صحیح، ارور DDC نشان داده می‌شود.

چک کنید که آیا درب لباسشویی و دیگ آن تمیز شده‌اند. هنگامی که درب لباسشویی یا دیگ آن کثیف باشد، امکان دارد موجب ایجاد ارور DDC شود. به منظور تمیز کردن درب لباسشویی و دیگ آن، از یک پارچه تمیز و مرطوب استفاده کنید.
هنگامی که درب لباسشویی به شکل صحیح بسته شده است و دیگ آن نیز تمیز است، امکان دارد ایراد از سنسور درب باشد.

کد های خطای  3E ، 3E1 ، 3E2 ، 3E3 ، 3E4  ، bE ، 3C  ، HE ، 4C2  ماشین لباسشویی سامسونگ
خطاهای  3E ، 3E1 ، 3E2 ، 3E3 ، 3E4  ، bE ، 3C  ، HE ، 4C2  در ماشین لباسشویی سامسونگ بیانگر وجود ایراد در قسمت موتور ماشین لباسشویی است.

به منظور برطرف کردن این ایراد، می‌توانید از راه های ‌های زیر استفاده کنید:
چک کردن سیم‌های برق: چک کنید که سیم‌ های برق به شکل صحیح به موتور متصل شده‌اند و هیچ نوع خرابی یا قطعی در سیم‌ ها وجود ندارد.

چک کردن وضعیت موتور: چک کنید که موتور درست کار می‌کند یا خیر. هنگامی که موتور خراب است، باید تعمیر یا تعویض شود.

چک کردن کنترلر موتور: چک کنید که کنترلر موتور به درستی کار می‌ کند یا خیر. اگر کنترلر موتور خراب باشد، باید تعمیر یا تعویض شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

چک کردن کامل ماشین لباسشویی: چک کنید که هیچ بخشی از ماشین لباسشویی دارای ایراد یا قطعی نیست.

زمانی که هر کدام از قطعات دارای ایراد باشند، باید تعمیر یا تعویض شوند.

تنظیم موتور: در بعضی از دستگاه ها، امکان دارد موتور به عللی از تنظیم خارج شود. در این موارد، باید موتور را تنظیم کنید تا به شکل صحیح کار کند.

تعویض قطعات: هنگامی که هر کدام از قطعات داخلی ماشین لباسشویی سامسونگ دچار ایراد شده باشد، امکان دارد احتیاج به تعویض آنها باشد.

خطای C8 تعمیر لباسشویی سامسونگ
ارور C8 در لباسشویی‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در MEMS سنسور وزن و تعادل است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا لباس ‌ها به شکل صحیح در لباسشویی قرار گرفته شده‌ اند و وزن آن‌ ها به درستی به وسیله ی سنسور وزن شناخته شده است. هنگامی که لباس ‌های داخل لباسشویی به شکل درست قرار داده نشده و وزن آن ‌ها به درستی شناسایی نشده باشد، امکان دارد موجب ایجاد ارور C8 شود.

چک کنید که آیا لباسشویی به شکل درست نصب شده است و توازن آن به درستی برقرار است. هنگامی که لباسشویی به درستی نصب نشده باشد یا توازن آن به شکل صحیح تنظیم نشده باشد، امکان دارد موجب ایجاد ارور C8 شود.

به منظور تنظیم توازن لباسشویی، می ‌توانید از پایه‌ های تنظیم‌ پذیر استفاده کنید و لباسشویی را بر روی زمین صاف و مناسب قرار دهید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

هنگامی که لباس ‌ها به شکل درست قرار داده شده ‌اند و توازن لباسشویی به شکل صحیح تنظیم شده است و همچنان ارور C8 وجود دارد، امکان دارد ایراد از سنسور وزن و تعادل باشد. در این زمان بهتر است به تعمیرکار خبره مراجعه کرده و سنسور وزن و تعادل را چک و به هنگام لزوم عوض کنید.

خطاهای  AE ، PLO ، PH1 ، 9E1 ،9E2  ، AC6 ، 13E ، AC  ماشین لباسشویی سامسونگ
ارور در لباسشویی ‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در ورودی برق لباسشویی است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا قطعه برقی به درستی به لباسشویی وصل شده است و هیچ بخش از آن شکسته یا خراب نیست.
چک کنید که آیا برق در محل اتصال لباسشویی به برق وجود دارد. به منظور این کار، می‌توانید یک وسیله دیگر را به همان پریز برق متصل کنید و چک کنید که آیا وسیله دیگری کار می‌کند یا خیر.

هنگامی که برق در مکان اتصال دستگاه به برق وجود دارد، امکان دارد ایراد از خود لباسشویی باشد.

خطای DE2 تعمیر لباسشویی سامسونگ
کد خطای DE2 در ماشین لباسشویی سامسونگ بیانگر وجود خرابی در کلید پاور ماشین لباسشویی است. به منظور برطرف کردن این ایراد، می‌توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید:

چک کردن کلید پاور: چک کنید که کلید پاور به شکل صحیح کار می‌کند یا خیر. هنگامی که کلید پاور ایراد دارد، باید تعمیر یا تعویض شود.
چک کردن سیم‌ های برق: چک کنید که سیم ‌های برق به شکل صحیح به کلید پاور متصل شده‌اند و هیچ نوع خرابی یا قطعی در سیم ‌ها وجود ندارد.

چک کردن تنظیمات ماشین لباسشویی: چک کنید که تنظیمات ماشین لباسشویی به شکل درست انجام شده‌ اند و هیچ نوع ایرادی در آنها وجود ندارد.
چک کردن وضعیت شبکه برق: چک کنید که شبکه برق به شکل صحیح کار می‌کند و هیچ قطعی یا ایراد دیگری در آن وجود ندارد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تنظیم دوباره ی ماشین لباسشویی: در بعضی از موارد، تنظیم دوباره ی ماشین لباسشویی امکان دارد به منظور برطرف کردن ایرادات DE2 نیاز باشد. در این زمان، بهتر است تنظیمات ماشین لباسشویی را دوباره بررسی کرده و به درستی تنظیم کنید.

تعویض قطعات: هنگامی که هر کدام از قطعات درون ماشین لباسشویی سامسونگ خراب شده باشد، امکان دارد احتیاج به تعویض آنها باشد.

 

خطاهای  HE1 ، HE2 ، HE3 ، HOT ، E5  ، 6E تعمیر لباسشویی سامسونگ
کد های خطای  HE1 ، HE2 ، HE3 ، HOT ، E5  ، 6E در ماشین لباسشویی ‌های سامسونگ نشانگر وجود ایراد در سیستم گرم کننده است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا لباسشویی به شکل صحیح به برق وصل شده است و هیچ قطعه ‌ای از آن شکسته یا خراب نیست.
چک کنید که آیا سیستم گرم کننده به شکل صحیح به لباسشویی وصل و نصب شده است و هیچگونه خرابی یا ایرادی در آن وجود ندارد. هنگامی که گرم کننده لباسشویی دارای ایراد است، باید تعویض شود.

هنگامی که سیستم گرمکننده به درستی نصب شده و خرابی در آن وجود ندارد، امکان دارد ایراد از سنسور دمای لباسشویی باشد

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

می بایست مسیر گرمایشی لباسشویی را چک کنید و مطمئن شوید که هیچ مانعی در آن وجود ندارد و هوا به درستی از لباسشویی خروجی می‌گیرد. به هنگام وجود مانعی، باید آن را رفع کنید.

کد خطاهای  LE ، LE1 ، E9 ، 11E ، LC  ، LC1 تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطاهای  LE ، LE1 ، E9 ، 11E ، LC  ، LC1 در ماشین لباسشویی سامسونگ نشانه ی وجود ایراد در سطح آب درون ماشین لباسشویی است.

این ایراد امکان دارد به علت عوامل زیر ایجاد شود:
بسته نشدن درب به طور کامل: درب لباسشویی سامسونگ می بایست به شکل صحیح بسته شود تا میزان آب درون لباسشویی کنترل شود. هنگامی که درب به شکل صحیح بسته نشده باشد، میزان آب کمتر شده و خطاهای LE ، LE1 ، E9 ، 11E ، LC  ، LC1 نشان داده می‌شوند.

خرابی سنسور میزان آب: سنسور میزان آب در ماشین لباسشویی سامسونگ امکان دارد خراب شده باشد و شناسایی نکردن میزان آب را نمایش دهد. در این شرایط، می بایست سنسور میزان آب تعمیر یا تعویض شود.

ایراد در شیر آب: هنگامی که شیر آب کاملا باز نشده باشد یا خراب شده باشد، امکان دارد موجب کمتر شدن میزان آب درون لباسشویی شود و خطاهای LE ، LE1 ، E9 ، 11E ، LC  ، LC1 نشان داده شوند.

ایراد در پمپ آب: هنگامی که پمپ آب در ماشین لباسشویی سامسونگ دارای ایراد شده باشد، این ایراد امکان دارد ایجاد شود. در این شرایط، می بایست پمپ آب تعمیر یا تعویض شود.

ایراد در مدار الکترونیکی: زمانی که که مدار الکترونیکی درون لباسشویی سامسونگ دچار ایراد شده باشد، امکان دارد میزان آب اشتباه کنترل شود و خطاهای LE ، LE1 ، E9 ، 11E ، LC  ، LC1 نشان داده شوند. در این شرایط، می بایست مدار الکترونیکی تعمیر یا تعویض شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

چک کردن شیر آب: چک کنید که شیر آب به درستی باز شده و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.

کدهای خطای  EC ، TE ، TE1 ، TE2 ، TE3 تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطاهای  EC ، TE ، TE1 ، TE2 ، TE3  در ماشین لباسشویی ‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در سنسور دمای لباسشویی است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا لباسشویی به درستی به برق وصل شده است و هیچ قطعه‌ای از آن شکسته یا خراب نیست.
چک کنید که آیا سنسور دمای لباسشویی به درستی نصب و وصل شده است و هیچگونه خرابی یا ایرادی در آن وجود ندارد. هنگامی که سنسور دمای لباسشویی ایراد دارد، باید تعویض شود.

زمانی که سنسور دمای لباسشویی به درستی نصب شده و خرابی در آن وجود ندارد، امکان دارد ایراد از سیم ‌های مربوط به سنسور دمای ماشین لباسشویی باشد.

امکان دارد ایراد از برق‌رسانی نامناسب باشد. در این شرایط، می بایست برق‌رسانی لباسشویی را چک کرده و مطمئن شوید که لباسشویی به درستی به برق وصل شده است و برق با ولتاژ و فرکانس درست به آن وارد می‌شود.

کد خطای UC تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطای UC در ماشین لباسشویی سامسونگ نشانه ی وجود ایراد در نوسان ولتاژ منبع تغذیه است.

این ایراد امکان دارد به علت موارد زیر ایجاد شود:
نوسان در ولتاژ برق شهری: نوسان در ولتاژ برق شهری می‌تواند موجب ایجاد این ایراد شود.

خرابی منبع تغذیه: منبع تغذیه امکان دارد خراب شده باشد و نداشتن توانایی در کنترل ولتاژ را نمایش دهد. در این شرایط، باید منبع تغذیه تعمیر یا تعویض شود.

خرابی مدار الکترونیکی: هنگامی که مدار الکترونیکی درون لباسشویی سامسونگ خراب شده باشد، امکان دارد نتواند ولتاژ منبع تغذیه را کنترل کند و خطای UC نشان داده شود. در این شرایط، می بایست مدار الکترونیکی تعمیر یا تعویض شود.

استفاده از ولتاژ پایدار: به منظور پیشگیری از نوسان در ولتاژ، می‌توانید از یک ولتاژ پایدار استفاده کنید. این ولتاژ پایدار می‌تواند موجب پیشگیری از بروز این ایراد شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

خطاهای  1E  ، E7  ، 1C تعمیر لباسشویی سامسونگ
کدها خطای  1E  ، E7  ، 1C در ماشین لباسشویی‌ های سامسونگ بیانگر بروز ایراد در تامین آب لباسشویی یا حسگر میزان آب است.

به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:
چک کنید که آیا آب به درستی به لباسشویی وارد می‌شود و هیچ مانعی در مسیر آب وجود ندارد. به هنگام وجود مانعی، می بایست آن را رفع کنید.

چک نمایید که آیا حسگر میزان آب به درستی نصب و وصل شده است و هیچ خرابی یا ایرادی در آن وجود ندارد. هنگامی که حسگر میزان آب ماشین لباسشویی خراب است، باید تعویض شود.

هنگامی که آب به درستی به لباسشویی تامین شده و سنسور سطح آب به درستی نصب شده و خرابی در آن وجود ندارد، امکان دارد ایراد از سیم‌های مرتبط با حسگر میزان آب باشد.

امکان دارد ایراد از شیر آب باشد. در این شرایط، می بایست شیر آب لباسشویی را چک کرده و مطمئن شوید که به درستی باز شده است و آب به درستی به لباسشویی وارد می‌شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در منزل

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

کد خطای SUD ماشین لباسشویی سامسونگ
خطای SUD در ماشین لباسشویی سامسونگ به نشانه ی ایراد کف بیش از اندازه است. این ایراد امکان دارد به علت موارد زیر ایجاد شود:

به کار‌بردن میزان بیش از اندازه از مواد شوینده: استفاده از میزان بیش از اندازه از مواد شوینده می‌تواند موجب به وجود آمدن این ایراد شود.

استفاده از مواد شوینده نامناسب: به کار بردن مواد شوینده نامناسب می‌تواند موجب به وجود آمدن این ایراد شود.
استفاده از آب سخت: استفاده از آب سخت امکان دارد موجب به وجود آمدن کف بیش از اندازه در لباس‌ها شود.

بسته نشدن درب به درستی: درب ماشین لباسشویی سامسونگ باید به درستی بسته شود تا پایداری آب در درون لباسشویی حفظ شود. هنگامی که درب به درستی بسته نشده باشد، امکان دارد کف بیش از اندازه در لباس ‌ها به وجود آید.

ایراد در سیستم شستشو: در بعضی از موارد، ایراد در سیستم شستشو امکان دارد موجب به وجود آمدن کف بیش از اندازه در لباس ‌ها شود.

چک کردن سیستم شستشو: هنگامی که ایراد همچنان ادامه دارد، می بایست سیستم شستشو را چک کنید.
استفاده از برنامه شستشوی مناسب: برنامه شستشوی مناسب برای هر نوع لباس، می‌تواند به پیشگیری از به وجود

آمدن کف بیشتر از اندازه در لباس ‌ها کمک کند. برای نمونه، برای لباس‌های پرزدار و نرم، برنامه شستشوی حساس می‌تواند درست باشد و برای لباس ‌های پرز ندار و سخت، برنامه شستشوی شدید می‌تواند مناسب باشد.

 

خطاهای  OF ، OC ، E3 ، OE تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطاهای  OF ، OC ، E3 ، OE در ماشین لباسشویی سامسونگ نشانه ی استفاده از مواد شوینده بیش از حد است. به منظور رفع این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل نمایید که شما از میزان مناسبی از مواد شوینده استفاده کرده‌اید. امکان دارد استفاده از مواد شوینده زیاد موجب ایجاد ارور شود. به منظور مطمئن شدن از میزان مناسب مواد شوینده، به دستورالعمل موجود در بسته ‌بندی مواد شوینده توجه کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

به هنگام به کار بردن میزان مناسبی از مواد شوینده و همچنین رفع کردن ایزاد استفاده از مواد شوینده زیاد، امکان دارد ایراد هنوز رفع نشده باشد. در این شرایط، لباسشویی را خاموش کرده و بعد از چند دقیقه دوباره روشن کنید تا دوباره تلاش کند تا ایراد را رفع کند.

امکان دارد ایراد از سیستم پخش مواد شوینده باشد. هنگامی که مواد شوینده به درستی پخش نشده باشند، می‌تواند موجب ایجاد ارور شود. به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید سیستم پخش مواد شوینده را چک و به هنگام نیاز تعمیر کنید.

 

خطاهای  BE1 ، BE2 ، BE3 ، 12E ، 14E  ، 18E تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطاهای  BE1 ، BE2 ، BE3 ، 12E ، 14E  ، 18E در ماشین لباسشویی سامسونگ بیانگر ایراد گیر کردن دکمه ‌های لباسشویی است. این ایراد امکان دارد به علت کارهای زیر ایجاد شود:

آلودگی دکمه ‌ها: ذرات گرد و خاک ممکن است به دکمه‌ های لباسشویی چسبیده و باعث گیر کردن آنها شود.
خرابی دکمه ‌ها: در بعضی از موارد، خرابی دکمه ‌های ماشین لباسشویی امکان دارد موجب گیر کردن آنها شود.

خرابی مدار الکترونیکی: هنگامی که مدار الکترونیکی درون لباسشویی سامسونگ خراب شده باشد، امکان دارد دکمه‌های ماشین لباسشویی نیز گیر کرده و کار نکنند.

ایراد در سیستم کنترل: در بعضی از موارد، ایراد در سیستم کنترل امکان دارد موجب گیر کردن دکمه‌های لباسشویی شود.

خطاهای  4H ، 3H ، 2H تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطاهای  4H ، 3H ، 2H در ماشین لباسشویی ‌های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در شستشوی طولانی مدت است. به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که لباسشویی به درستی نصب و راه‌ اندازی شده است و هیچ قطعه‌ ای از آن شکسته یا خراب نیست.

چک کنید که آیا لباسشویی به درستی تنظیم شده است و برنامه شستشوی انتخاب شده به درستی انجام شده است. هنگامی که برنامه شستشوی انتخاب شده به درستی انجام شده و ایراد همچنان باقی است، به مرحله بعدی بروید.

هنگامی که ایراد هنوز رفع نشده است، اطمینان حاصل کنید که میزان آب در درون لباسشویی به درستی تنظیم شده است و هیچ مانعی در مسیر آب وجود ندارد. هنگام وجود مانعی، می بایست آن را رفع کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

خطای 8E تعمیر لباسشویی سامسونگ
خطای 8E در ماشین لباسشویی سامسونگ به طور معمول به ایرادات مرتبط با جریان آب اشاره دارد. این مشکل امکان دارد به علت های زیر ایجاد شود:

انسداد در لوله‌های آب: بسته شدن لوله‌ های آب می‌تواند موجب کمتر شدن جریان آب و ایجاد ایرادات در ماشین لباسشویی شود.

خرابی پمپ آب: هنگامی که پمپ آب درست کار نکند، جریان آب امکان دارد متوقف شود و کد خطای 8E نشان داده شود.

خرابی ولو آب: در بعضی از موارد، ایراد در ولو آب امکان دارد موجب کمتر شدن جریان آب و به وجود آمدن ایرادات در لباسشویی شود.

کد خطای FE تعمیر لباسشویی سامسونگ
ارور FE در ماشین لباسشویی‌ های سامسونگ به نشانه ی وجود ایراد در فن لباسشویی است. به منظور رفع کردن این ارور، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که فن لباسشویی به درستی کار می‌کند. به منظور این کار، می‌توانید به دستورالعمل های کارساز در مورد عملکرد فن لباسشویی و چگونگی عوض‌کردن آن توجه کنید.

هنگامی که فن لباسشویی به شکل صحیح کار نمی‌کند، می بایست آن را تعمیر یا عوض کنید.
امکان دارد ارور FE به علت دیگری نیز مربوط باشد. به عنوان نمونه، این ارور امکان دارد به علت وجود ایراد در سیستم گرمایش آب یا وجود مانعی در مسیر آب باشد.

راه های افزایش طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ
چند راهنمایی برای نگهداری بهتر و بیشتر شدن عمر مفید ماشین لباسشویی سامسونگ:

استفاده از مواد شوینده مناسب: به منظور استفاده بهینه از ماشین لباسشویی، از مواد شوینده مناسب و مطابق با دستورالعمل سازنده استفاده کنید. به کار بردن مواد شوینده غیرمناسب امکان دارد به کمتر شدن کارآیی و عمر مفید لباسشویی منتهی شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تمیز کردن لباسشویی: به منظور نگهداری صحیح از لباسشویی، بهتر است لباسشویی را به طور مرتب تمیز کنید. به منظور این کار، می‌توانید از دستور العمل های سازنده استفاده کنید. همچنین، پس از هر بار استفاده، می بایست

لباسشویی را خالی کرده و از برداشتن آب باقی مانده در داخل لباسشویی مانند آب دروازه و پمپ پیشگیری کنید.
چک کردن دوره‌های تعویض: چک کردن دوره‌ های تعویض قطعات گوناگون لباسشویی، مانند فیلتر، لوله ‌ها و درب

لباسشویی، می‌تواند به نگهداری بهتر لباسشویی و پیشگیری از ایجاد ایرادات کمک کند. این مورد در ماشین های ظرفشویی نیز دارای اهمیت زیادی می باشد به گونه ای که بیشتر درخواست های تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل به علت بی توجهی به نگهداری صحیح لباسشویی میباشد.

استفاده از تنظیمات صحیح: به منظور نگهداری بهتر از لباسشویی، می بایست از تنظیمات درست برای شستشو استفاده کنید. همچنین، بهتر است به استفاده از دوره‌ های شستشوی مناسب برای نوع لباس ‌های گوناگون توجه کنید و از تنظیمات کارکرد لباسشویی برای شستشوی لباس ‌های حساس و آستین بلند استفاده کنید.

پیشگیری از بارگذاری بیش از اندازه: به منظور پیشگیری از به وجود آمدن ایرادات و خرابی لباسشویی، می بایست از بارگذاری بیش از اندازه ی لباسشویی پیشگیری کنید. بسته به توان لباسشویی، می بایست اندازه ی لباس ‌هایی که در هر دوره شستشو می‌خواهید بشویید را محدود کنید و از بارگذاری بیش از اندازه ی دستگاه خودداری کنید.

استفاده از تنظیمات اقتصادی: استفاده از تنظیمات اقتصادی در دستگاه می‌تواند به کمتر شدن مصرف انرژی و آب و بهتر شدن کارکرد و عمر مفید لباسشویی کمک کند. به منظور این عمل، می‌توانید از تنظیماتی مانند دوره شستشوی اقتصادی استفاده کنید.

نصب و استفاده درست: برای نگهداری بهتر از لباسشویی، می بایست آن را به درستی نصب کنید و از دستورالعمل های سازنده برای استفاده از لباسشویی به درستی پیروی کنید. همچنین، باید از آسیب دیدن و نشتی در لوله ‌های آب و لوله ‌های دیگر لباسشویی پیشگیری کنید.

در کل، با رعایت مراحل بالا، می‌توانید ماشین لباسشویی سامسونگ خود را به بهترین شکل نگهداری کنید، عملکرد و عمر مفید آن را بیشتر کنید و از به وجود ایرادات پیشگیری کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

سخن پایانی
ما در این وبلاگ سعی کردیم لیست تکمیل خطا ها و چگونگی برطرف کردن آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم و تا حدودی دانشتان را بیشتر کنیم ، در صورتی که نتوانستید ایرادات و خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ را با استفاده از راه‌ کار

‌هایی که در اینجا گفته شد، برطرف کنید، می‌توانید با تعمیرکاران مجموعه آراز پشتیبان تماس بگیرید. تعمیرکاران مجموعه آراز پشتیبان با تجربه و دانش بالا در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی های سامسونگ هستند و می‌توانند به شما در

برطرف کردن ایرادات لباسشویی شما کمک کنند. همچنین مجموعه آراز پشتیبان، خدمات تعمیر و نگهداری پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ را نیز ارائه می‌دهد، بنابراین به هنگام نیاز می‌توانید با ما تماس حاصل نمایید و از خدمات ما

بهره ببرید. همچنین، بهتر است پیش از از هر نوع تعمیر یا تعویض قطعات، با تعمیرکاران مجموعه آراز پشتیبان مشورت کنید تا مناسب ترین روش به منظور برطرف کردن ایرادات و خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ را پیدا کنید.

جهت اطلاع از نحوه تعمیر لباسشویی ال جی در تهران کلیک کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شمال تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در غرب تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهرانپارس

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اکباتان

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهرانسر

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شهرقدس

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اندیشه شهریار

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در فردیس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *